طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. طراحی سایت مجموعه ای از دانش و زیبایی شناختی است. برای طراحی وب سایت هنر و خلاقیت با یکدیگر آمیخته شده تاعناصر دیادری اثر گذاری را پدید آورد. خلق چنین اثری در کنار بهره مندی از دانش مهندسی می تواند در نگاه مخاطبین جاودانه شود و فارغ از زمان و مکان نماینده شایسته شما در دنیای مجازی باشد.
طراحی وب سایت  تیمی سعی بر این دارد که با طراحی سایت کمک به رشد و رونق و بهبود کسب و کار شما عزیزان در فضای اینترنتی کمک روزافزونی کند. مهندسین ما به گونه ای پروژه ها را پیاده سازی می کنند که مطابق با خواسته شما باشند.

//////////////////////////////////////////////

طراحی سایت اختصاصی

اگر کسب و کار شما نو و تازه تلقی میشود و یا ایده ای جدید برای پیاده سازی در سر دارید و می خواهید یک استارتاپ را شروع کنید و نیاز به طراحی وب سایت با امکانات خاص و منحصر به فرد را دارید بهتر است طراحی وب سایت خود را از پایه انجام دهید.

طراحی وب سایت اختصاصی به این معناست که از سیستم خاصی استفاده نشود و برنامه نویسی از صفر صورت گیرد. این کار باعث میشود شما محدودیتی نداشته باشید و بتوانید به صورت 100 درصدی ایده خود را تحت وبسایت پیاده سازی نمایید.

تاثیر گذاری طراحی سایت

قبل از طراحی وب سایت جستجو کنید. امروزه اگر دقت کنید هزاران سایت در جهان و در کشورمان ایران که این سایت ها به جهتی ممکن است رقیب اصلی شما باشند طراحی و راه اندازی می شوند. رسیدن به رتبه ای بالا موفقیتی می باشد که که به راحتی میسر نخواهد شد و راه کار هایی که در این خصوص انجام می شود.در زمینه تخصصی طراحان سایت می باشد از این رو با توجه به شناخت کامل و گسترده ای که از فضای مجازی دارد نوع کسب و کار شغلی تان را آنالیز و بررسی می کند در نهایت سایت شما را دقیقا در جهت و مطابق با انتظارات و سلیقه مشتریانتان طراحی میکند. بنابر این شما می توانید کسب و کار شغلی تان را در فضای مجازی به خوبی گسترش دهید و با طراحی سایت به شکلی تخصصی و جامع قادر به ارائه خدمات و محصولاتتان به مشتریان باشید

////////////////////////////////////

طراحی سایت با وردپرس

با طراحی وبسایت وردپرسی شما می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر یک وب سایت با امکانات رایج سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی نیاز دارید بهترین گزینه برای شما طراحی سایت وردپرس خواهد بود. وردپرس ساختار سئو بسیار خوبی دارد و به شما در رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کرد. تارینوتک با وردپرس سایت شما را به معنای واقعی به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه شما پیاده سازی خواهد کرد و هیچ ظاهر و رابط کاربری آماده و محدودی وجود ندارد و دقیقا اجزا و امکانات سایت به صورت منحصر به فرد پیاده سازی خواهد شد.

وب سایت واکنش گرا

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

وب سایت سئو و بهینه سازی شده

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

پکیج ۱

ویژگی ها :

مدیریت چند سطحی

پشتیبانی از متاتگ‌های موثر بر سئو

ایجاد فرم دریافت اطلاعات

اختصاص قالب سفارشی

رمزگذاری بر روی صفحه

پکیج ۱

ویژگی ها :

مدیریت چند سطحی

پشتیبانی از متاتگ‌های موثر بر سئو

ایجاد فرم دریافت اطلاعات

اختصاص قالب سفارشی

رمزگذاری بر روی صفحه

پکیج ۱

ویژگی ها :

پشتیبانی از متاتگ‌های موثر بر سئو
مدیریت چند سطحی
پروتکل ارتباطات امنSSL
سفارشی‌سازی برای seo
ایجاد فرم دریافت اطلاعات
ایجاد کاربر با دسترسی سفارشی
مشاهده نموداری بازدید روزانه
برنامه‌ اطلاع‌رسانی از طریق پیامک

پکیج ۱

ویژگی ها :

پشتیبانی از متاتگ‌های موثر بر سئو
مدیریت چند سطحی
پروتکل ارتباطات امنSSL
پنل مدیریتی پیشرفته
سفارشی‌سازی برای seo
ایجاد فرم دریافت اطلاعات
ایجاد کاربر با دسترسی سفارشی
مشاهده نموداری بازدید روزانه
برنامه‌ اطلاع‌رسانی از طریق پیامک
خبرنامه

امروزه اکثر مردم ترجیح می‌دهند فعالیت ها و حتی خرید مایحتاج روزانه خود را بصورت آنلاین انجام دهند و حضور آن ها در فضای مجازی و اینترنت روز به روز در حال افزایش است، بنابراین کسب و کار شما فارغ از نوع فعالیتی که دارید برای معرفی خدمات و ارتباط گرفتن با مخاطب به یک سایت اختصاصی نیاز دارد. یک سایت حرفه ای با سرعت بیشتر و صرف هزینه کمتری از هر نوع تبلیغات، کسب و کار شما را ارتقا داده و باعث افزایش آگاهی از برند شما می‌شود و به این ترتیب مشتریان بیشتر و در نتیجه سود بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید که حضور و فعالیت برند شما در شبکه های مجازی با وجود تاثیر مثبتی که بر کسب و کار و معرفی شما دارد، صرفا برقراری ارتباط محدود با مخاطب محسوب می‌شود و کافی نیست! تیم طراحی سایت آی وحید با هدف ارتقا سطح کیفیت در ایران و خاورمیانه با تخصص و مهارت بالا انواع خدمات و پشتیبانی سایت را ارائه داده و تا رسیدن به سود حداکثری همراه شماست، با ما تماس بگیرید….

به دست آوردن جایگاه مناسب و محکم بین صدها وب سایت در فضای رقابت دیجیتالی امروز به سادگی محقق نمی‌شود. قبل از هر چیز اجازه دهید به شما تبریک بگوییم! شما اهمیت ورود برند خود به فضای دیجیتال را درک کرده و گام اول در مسیر طراحی سایت را برداشته اید، اما درک اهمیت آن تازه شروع ماجراست! در حال حاضر صدها شرکت وجود دارد که همگی ادعای ارائه بهترین و خاص ترین خدمات را دارند، اما مطمئنا زمان و هزینه ها فرصتی برای آزمون و خطا باقی نمی‌گذارد. بنابراین مهمترین مرحله ی شروع مسیر برای طراحی یک وب سایت، انتخاب تیم مناسبی است که علاوه بر به‌ کارگیری استانداردهای روز جهان و نام آشنا بودن، خلاق بوده و چهره جذابی از برند شما به نمایش بگذارد.

خیلی از مشتریان به دنبال زبان و تکنولوژی مناسب برای طراحی وب سایت مجموعه خود هستند در حالی که باید به دنبال شخص یا شرکتی مورد اعتماد و صاحب رزومه و نمونه کار در این حوزه باشید. اگر به پروژه طراحی سایت خود به عنوان یک پروژه بلند مدت و آینده دار نگاه می کنید قطعا باید فریلنسر یا شرکتی کار شما را انجام دهد که معتبر باشد.

امروزه دیگر طراحی سایت استاتیک نمی تواند نیاز کسب و کارها را برطرف سازد زیرا برای هر تغییر جزیی باید منتظر انجام تغییرات توسط طراح سایت بود. پیشنهاد می شود وب سایت هایی که طراحی می گردد به صورت داینامیک باشد تا کلیه محتوای سایت توسط صاحب کسب و کار قابل مدیریت باشد و برای تغییرات محتوایی نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت نباشد.

در زمان انتخاب هاست وب سایت پارامترهایی باید در نظر گرفته شود که حتما طراح سایت باید آن را اعلام نماید. پارامترهایی مثل سیستم عامل هاست، میزان حجم مصرفی، پهنای باند، شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید جز مواردی هستند که بهتر است ابتدا طراحی وب سایت خود را تعیین کنید و از طراح خود بخواهید تا در انتخاب هاست به شما کمک نماید.

اشتباهی که برخی از صاحبان کسب و کار انجام میدهند این است که از گرافیست مجموعه می خواهند تا طرح وب سایت را نیز آماده کند. طراحی وب سایت باید توسط طراح وب سایتی که مسلط به اصول ui و ux وب و نرم افزار می باشد انجام شود تا تجربه نهایی کاربر در کار با نرم افزار مطلوب باشد.

اگاهی اوقات مدیران کسب و کارها بر روی مواردی همچون طراحی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظراتی غیر کارشناسی و سلیقه ای می دهند و اصرار دارند تا حتما سایت مطابق میل آن ها پیاده سازی شود. در حالی که اگر یک طراحی وب سایت کاربلد انتخاب کرده اید باید تصمیم گیری این موارد را به عهده طراح خود قرار دهید تا در ادامه به مشکل برنخورید و کاربران تجربه بهتری در استفاده از وب سایت داشته باشند.

پشتیبانی سایت های طراحی شده توسط زاوش به مدت 6 ماه به صورت رایگان توسط تیم طراحی سایت زاوش انجام خواهد شد و پس از به اتمام رسیدن مدت پشتیبانی رایگان طی قراردادی سالیانه پشتیبانی سایت تمدید خواهد شد.

در کلیه وب سایت های طراحی شده زاوش تمام اصول سئو تکنیکال و سئو onpage رعایت خواهد شد.
.
وب سایت های شرکتی بین 3 الی 4 هفته و وب سایت های فروشگاهی بین 6 الی 8 هفته به اتمام می رسند؟
وب سایت های شرکتی بین 3 الی 4 هفته و وب سایت های فروشگاهی بین 6 الی 8 هفته به اتمام می رسند؟
از اونجایی که سفارشات ما از طریق سایت و بصورت کاملا مکانیزه به ثبت میرسن، برای ثبت هر نوع سفارش، سوالاتی تخصصی تعبیه شده و فضایی برای نوشتن توضیحات بیشتر در هر فرم سفارش در نظر گرفته شده. بهترین مسیر برای رسوندن توضیحات به طراح پروژه به هنگام ثبت سفارش، تکمیل فرم سفارش با کاملترین توضیحات هست. چون هر پروژه بعد از ثبت فرم سفارش و پرداخت در روال انجام قرار میگیره و یک طراح مجرب بهش اختصاص داده میشه. با این حال اگر موردی هست که نیاز به مشاوره دارید، میتونید از راه تلگرام، متن تایپی یا صوتی مورد نظرتون رو برامون به شماره 09300017166 بفرستید. کارشناسان ما در اولین فرصت با حوصله و با جزییات کامل، پاسخگوی شما هستند. اگر عجله داشتید، میتونید از سیستم چت‌آنلاین گوشه سایت استفاده کنید یا در موارد اضطراری، با تلفن دفتر تماس حاصل کنید 021-28422166 .

تماس با ما

تماس با کارشناسان

برای مشاوره رایگان

021-88940273

لطفا برای کمک به بهبود خدمات مجموعه ما از طریق ستاره های رو به رو به ما رائ دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[تعداد: 0 میانگین: 0]